Symbaroum: Symbar - Matka temnoty

Neohodnotené
€32,30
Na sklade - Odosielame za 1-2 dni (2 ks)

Detailné informácie

Podrobný popis

Symbar - Mother of Darkness je príručka s dobrodružstvami a ďalším herným materiálom pre švédsku fantasy RPG hru Symbaroum. Príručka je v angličtine. Do ruky mu padol ďalší list, ohnivo žltý s hrdzavočerveným okrajom. Ardil si ho prezeral bez toho, aby vôbec niečo cítil. Prúd nenávisti, smútku a hrôzy, ktorý prežíval, keď si prvýkrát všimol zmenu, ustúpil a zanechal ho v stave mimo nádeje, mimo zúfalstva. Ranný opar pretínal mučivý výkrik, ktorý ho prinútil obrátiť pohľad na juh. Neznel ako jeden z čerstvo prebudených mŕtvych ani ako jeden z nadpozemských tvorov, ktorí strašili v zničenom meste pod ním. Človek? Vedel, že prichádzajú, bažia po bohatstve Symbaru, príliš chamtiví na to, aby ich zastavili varovania alebo hrozby. Nechal list spadnúť, nastražil šíp a začal sa približovať k zdroju výkriku. Tisícročia sa Temnej hliadke darilo držať temnotu spútanú v pokojnom spánku. Ale to bolo predtým, než ľudia z juhu prišli a utekali cez hory, než vstúpili do lesov na lov ďalších. A ak bol Ardilov odhad správny, teraz sa dostali do srdca lesa, kde večné leto prešlo do jesene a okovy strácali svoju silu. Tam, kde sa už prebudila tma. Srdečne vás vítame v smrteľných hlbinách Davokaru. Tento štvrtý diel Kroniky Tŕňového trónu neobsahuje len dobrodružstvo Matka temnoty, ale poskytuje aj pravidlá, podľa ktorých môžete organizovať vlastné výpravy do divokejších a temnejších častí lesa. S touto knihou ako sprievodcom je konečne čas vydať sa na cestu, o ktorej sníva každý lovec šťastia a prieskumník, na miesto, ktoré čarodejnice nazývajú "Matka všetkej temnoty". Na Symbar. Odporúčaný obsah: Dobrodružstvo Matka temnoty, v ktorom majú hráčske postavy možnosť preskúmať zničené mesto Symbar. Ak cestu prežijú... Cestovateľský denník, ktorý píše prieskumníčka Vidina a ktorý je určený na čítanie hráčom aj Pánovi hry. Dve voľne stojace ruiny s farebnými mapami, ktoré možno preskúmať ako samostatné dobrodružné krajiny alebo na ne naraziť počas cesty do Symbaru. Kapitola pre Pána hry, ktorá predstavuje staršiu históriu regiónu Davokar a opisuje vývoj v rámci frakcií herného sveta a medzi nimi. Pravidlá a pokyny pre výpravy do Davokaru, ktoré možno použiť na navrhnutie alebo náhodné vytvorenie napínavých ciest za pokladmi a prieskumných ciest. Kapitola s pravidlami pre nové vlastnosti, artefakty, bytosti a rozšírenú verziu dobrodenia Bushcraft.

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: